• 08 LIS 17

    Komunikacja medialna i wizerunkowa

    Komunikacja medialna i wizerunkowa to nowy kierunek studiów prowadzony w Gorzowie Wielkopolskim. Program studiów przewiduje kształcenie w ramach szeroko rozumianej kreacji wizerunku (zwłaszcza medialnego) osób i instytucji, a także w zakresie dziennikarstwa społeczno-kulturalnego oraz glokalności – nowej specjalności obejmującej problematykę społeczno-cywilizacyjno-kulturową przeplatania się we współczesnym świecie tego, co lokalne, regionalne, z tym, co globalne.

    UMIEJĘTNOŚCI UZYSKIWANE W TRAKCIE STUDIÓW

    Nauczysz się:
    • wykonywać podstawowe działania z zakresu dziennikarstwa, zarówno w mediach tradycyjnych, jak i w tzw. nowych mediach (dziennikarstwo internetowe): m.in. formułować wypowiedzi dziennikarskie w konkretnym gatunku dziennikarskim, nadawać kształt typograficzny wypowiedzi, korzystać ze źródeł dziennikarskich itd.,
    • budować spójny, korzystny wizerunek organizacji, marki lub osoby publicznej, zwłaszcza w otoczeniu medialnym,
    • przygotowywać materiały promocyjne, komunikaty prasowe, a także organizować konferencje prasowe.

    KARIERA I PRACA

    Nasi absolwenci pracują jako:
    – dziennikarze i redaktorzy w szerokiej przestrzeni mediów tradycyjnych i internetowych,
    – specjaliści w zakresie promocji, budowania wizerunku instytucji,
    – pracownicy agencji PR, specjaliści od kształtowania wizerunku i dobrej reputacji,
    – pracownicy biur prasowych, również jako rzecznicy prasowi.

    Profil studiów: praktyczny

    ECTS: 180


    Specjalności:


    Kryteria kwalifikacji - grupa I:

    • język polski

    Kryteria kwalifikacji - grupa II:

    • język obcy nowożytny: dowolny

    Kryteria kwalifikacji - grupa III:

    • historia
    • wiedza o społeczeństwie

    Dodatkowe informacje:

    brak